Wanneer je als hotel, hostel of bed & breakfast een extra dienst wilt bewijzen aan jouw gasten, is een gastenwas service een perfecte aanvulling. Of het nu gaat om een gewone was, overhemden of stomerij. Wij van RAS WAS bedienen al jarenlang klanten van verschillende hotels. Daarbij komt dat deze voorziening zorgt voor extra inkomsten van het hotel.
Het aanbieden van een gastenwas service levert bovendien een positieve bijdrage aan het voorzieningenniveau van het hotel. Dit maakt onderscheiden van andere logiesverstrekkers. Directeur Sander Brandt kent mede door zijn opleiding aan de hotelschool de eisen die hoteliers stellen aan de service in hun hotel. Als hotel wil je een zo volledig mogelijke service bieden aan je klanten.
Aan de kwaliteit van een gastenwas worden hoge eisen gesteld. Wij van RAS WAS zorgen ervoor dat uw textiel op de beste manier gereinigd wordt. Zo behouden wij maximale kwaliteit van uw kleding. Door onze flexibele houding passen wij onze dagindeling en productie aan op deze dienstverlening. Zo hebben wij altijd een snelle service en hoef je niet lang op jouw kleding te wachten wanneer je op doorreis bent. Gewoonlijk wordt de gastenwas door de textielverzorger afgehaald, direct nadat de gasten ’s morgens uit het hotel zijn vertrokken. Bij hotels met een dagelijkse hoeveelheid gastenwas gebeurt dat op een vast tijdstip. Bij andere hotels belt het hotel de textielverzorger om langs te komen. De gast kan door de snelle communicatie nog dezelfde dag over zijn eigendommen beschikken.
Voordelen RAS WAS gastenwas:
- Extra service voor uw hotel/B&B
- Haal- en brengservice
- Perfecte kwaliteit
- Snelle service
Wil je meer informatie, neem dan gerust contact met ons op om te kijken wat voor jou de mogelijkheden zijn. Bel ons op het volgende nummer : 0228 – 56 73 33 of stuur een mail naar info@raswas.com